Tuesday 22 March 2016

KRIM HERBA KEMBOJA

Entri       : 3
Teks       : Farizah Md Sapie
Photo     : Simpanan Peribadi

Pernahkah anda mengalami masalah kulit seperti jerawat, jeragat atau kulit kusam? Masalah kulit sering dialami oleh semua peringkat umur samaada remaja dewasa mahupun sudah di peringkat matang usia kita. Jika kita tidak memandang serius perkara ini, mungkin kita akan berhadapan dengan masalah yang lain seperti hilang kawan atau hilang keyakinan pada diri sendiri.
Sebelum kita hilang kawan atau tidak berkeyakinan pada diri sendiri, kita harus cari jalan supaya masalah kulit kita dapat diatasi dengan segera.Hanya dengan menggunakan herba asli dan tiada bahan kimia sahaja dapat memgembalikan kecantikan dan kesihatan kulit wajah.
Krim Herba Kemboja dapat membantu menyelesaikan masalah anda. Ini adalah kerana Krim Herba Kemboja dihasilkan 100%  berasaskan herba. Antara kandungan Krim Herba Kemboja dan kebaikan yang ada dalam bahan-bahan tersebut adalah seperti berikut.
Royal Jelly
Mengandungi pelbagai nutrisi dan vitamin tertentu yang menyokong proses pembaharuan tisu kulit. Ia turut berperanan mempercepatkan penyembuhan pada kulit wajah.
Ekstrak Pati Soya
Ia mampu melembutkan dan melicinkan kulit, menghilangkan kedutan serta mengurangkan masalah kulit berminyak.
Ekstrak Timun
Untuk membuatkan wajah anda lebih halus dan berfungsi untuk menyegarkan wajah. Ekstrak Timun dapat membantu mengurangkan kedutan pada wajah.
Minyak zaitun
Berfungsi sebagai agen anti penuaan, untuk mengekalkan wajah anda menjadi awet muda serta menyerikan wajah. mengatasi masalah kulit muka berjerawat, parut atau melecur.
Vitamin A
Ia merupakan antioksidan dan juga dapat membantu mengeluarkan racun. Vitamin A berperanan melawan jerawat dengan menurunkan penghasilan minyak dan meningkatkan sistem perlindungan kulit.
Vitamin E
Membantu anda mendapatkan tekstur kulit wajah yang cantik , berseri dan tidak kusam.sebagai agen pelembab kulit jika diambil secara berterusan.
Alovera
Menyapu lendir lidah buaya pada wajah sebelum tidur secara konsisten mampu membuatkan wajah anda kelihatan lebih licin dan juga boleh meghilangkan masalah jerawat anda.
Kolagen
Ia bertindak melawan penuaan pada wajah dengan mengurangkan kedutan yang jelas pada wajah dan melindungi kulit.
Sengkuang
Menghaluskan dan memutihkan kulit, menegangkan kulit wajah, menghilangkan bintik-bintik hitam pada wajah.
Beras
Ia membantu anda mendapatkan wajah yyang cerah dan lebih lembut . Antara khasiat beras ialah merawat sel kulit yang mati dan menanggalkan kekotoran serta minyak pada kulit dan wajah anda.
Pegaga
Berfungsi menaikan seri wajah dan menghilangkan bintik-bintik hitam.
Jika anda mempunyai masalah kulit dan tidak mahu penggunaan bahan kimia yang akan menambah masalah anda, cubalah Krim Herba Kemboja. Terima kasih kerana masalah saya juga telah selesai..dengan penggunaannya secara teratur. Cubalah...

No comments:

Post a Comment